باسمه تعالی

قوانین و شرایط فروشگاه ساز

گروه ویمو: درصورت استفاده از فروشگاه ساز با قوانین و شرایط  که به شرح زیر است موافقت کرده اید. استفاده شما از فروشگاه ساز به معنای تایید قوانین است.​ در ادامه قوانین فروشگاه ساز را به صورت کامل توضیح خواهیم داد. این قوانین فقط شامل فروشگاه ساز خواهد بود و سفارش وب سایت های اختصاصی را شامل نمی‌شود. این توافقنامه مشروعیت و اعتبار خود را از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران کسب می کند.

کاربر گرامی ، ضمن سپاس از انتخاب فروشگاه ساز گروه ویمو لازم است پیش از استفاده از این فروشگاه ساز توافقنامه و قوانین ذیل را مطالعه فرمایید، گروه ویمو تحت شرایط و مقررات این توافقنامه به شما سرویس‌دهی خواهد کرد و شما به عنوان کاربر این فروشگاه ساز ملزم به رعایت مفاد مذکور در این توافقنامه که ممکن است در آینده تغییر یابد، هستید.

در ادامه گروه ویمو با عنوان “سرویس‌دهنده” و مدیریت فروشگاه با عنوان “مشتری” مشخص شده است.

ماده ۷- تعهدات سرویس‌دهنده

۱- سرویس‌دهنده متعهد میگردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی ، موضوع قرارداد را در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به “مشتری” تحویل نماید.

۲- کلیه اطلاعاتى که توسط “مشتری” به عنوان اطلاعات محرمانه در اختیار “سرویس‌دهنده” قرار میگیرد از سوی “سرویس‌دهنده” محرمانه تلقی میگردد و “سرویس‌دهنده”  موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده می باشد.

۳- “سرویس‌دهنده” متعهد میگردد کلیه آموزش های لازم در خصوص بخش کنترلی (پنل مدیریتی) نرم افزار فروشگاهی را در یک ویدیو آموزشی به نماینده “مشتری”  ارائه نماید.

۴- “سرویس‌دهنده” متعهد میگردد نام کاربری، رمز عبور و آموزش کارکرد بخش کنترلی نرم افزار را پس از تسویه کامل مبلغ قرارداد تنها در اختیار “مشتری” قراردهد ، “مشتری” حداکثر قادر به استفاده از سه دستگاه جهت ورود به بخش پنل مدیریتی است.

۵ – “سرویس‌دهنده” متعهد میگردد نرم افزار تحویل داده شده به “مشتری” مشابه نرم افزار نمونه ارسال شده یا نمایش داده شده به “مشتری” باشد.

۶-   “سرویس‌دهنده” متعهد میگردد هزینه نسخه های بروزرسانی فروشگاه حداقل صد هزار تومان و حداکثر هشت صد هزار تومان کمتر یا بیشتر از مبلغ تعیین شده نباشد.

۷-  “سرویس‌دهنده” متعهد میگردد که درصورتی که نسخه های جدیدی از فروشگاه در دسترس باشد و تاریخ انتشار نسخه های بروزرسانی فروشگاه  قبل‌تر از تاریخ ثبت سفارش نرم افزار توسط “مشتری” باشد. تمامی امکانات و نسخه های جدید‌تر را بدون دریافت هزینه بیشتر به صورت رایگان در اختیار “مشتری” قرار دهد.

۸ – “سرویس‌دهنده” متعهد میگردد هیچ گونه درصدی از فروش یا سود “مشتری” از فروشگاه یا هر هزینه‌ای اضافه بر روی سفارش کاربرها دریافت نکند و صد‌در‌صد سود محصولات برای “مشتری” است.

۹– سرویس‌دهی به کاربرها و دریافت سفارش ها توسط “مشتری” انجام خواهد شد و “سرویس‌دهنده” مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت.

۱۰ – “سرویس‌دهنده” این حق را دارد که درصورتی که “مشتری” قصد سوء استفاده از سیستم و پنل مدیریتی و ایجاد اختلال در سیستم چه به صورت عدم یا غیر عمدی داشته باشد شناسایی و مسدود سازد.

ماده ۸-  تعهدات مشتری

۱- لوگوی نرم افزار اسم کوتاه فارسی یا انگلیسی فروشگاه خواهد بود و مشتری امکان تعیین لوگوی اختصاصی برای نرم افزار را ندارد.

۲- “مشتری” متعهد میگردد هزینه نسخه های جدید را حداکثر تا هفت روز بعد از انتشار پرداخت کند. هزینه نسخه های بروزرسانی از مبلغ تمدید قرارداد سالیانه جدا است.

۳-  “مشتری” متعهد میگردد در صورت انتشار نسخه جدید از فروشگاه از نسخه جدید استفاده کند و امکان استفاده از نسخه های قدیمی یا غیرفعال برای “مشتری” و کاربران فراهم نخواهد بود.

۴-.”مشتری” متعهد میگردد پشتیبانی کاربران فروشگاه خود را برعهده بگیرد “سرویس‌دهنده” هیچ گونه مسئولیتی نسبت به پشتیبانی کاربران فروشگاه ندارد.

۵- “مشتری”  متعهد میگردد کلیه موارد ذکر شده در شرایط پرداخت را به “سرویس‌دهنده”  تحویل نماید.

۷- “مشتری” موظف است در حفاظت از کلیه اطلاعات امنیتی نرم افزار که در اختیار نماینده آن فروشگاه قرار میگیرد کوشا باشد. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور پنل کنترولی نرم افزار در اختیار افراد غیر قرارگیرد. ( به هر نحوی و  عدم رعایت نکات امنیتی ) درصورت از دست رفتن اطلاعات فروشگاه “سرویس‌دهنده”  مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت و درصورت عدم رعایت شرایط امنیتی توسط “مشتری” که باعث ایجاد اختلال یا خرابی در سیستم و سرورهای “سرویس‌دهنده” شود “مشتری” موظف به پرداخت خسارت تعیین شده خواهد بود.

۸- “مشتری” متعهد میگردد که از عکس های پیش‌فرض سیستم برای محصولات خود استفاده کند و امکان افزودن عکس توسط “مشتری” نخواهد بود.

۹- مسئولیت شناسایی و مسدود سازی کاربران متخلف و سودجو (که در بخش ویدیو آموزشی توضیح داده شده است)  بر عهده “مشتری” خواهد بود.

۱۰- “مشتری” موظف به تکمیل اطلاعات مورد نیاز فروشگاه است در غیر این صورت کاربران قادر به استفاده از فروشگاه نخواهند بود تا زمانی که “مشتری” اطلاعات پایه فروشگاه را از بخش پنل مدیریتی تکمیل کند.

۱۱- در صورتی که کاربران یک فروشگاه از مرز هزار (1000) عبور کند “مشتری” موظف است برای هر کاربر بیشتر هزینه ای معادل هزارو پانصد  ریال به صورت ماهانه پرداخت کند.

۱۲ – درصورتی که “مشتری” از مشاور تبلیغاتی و طراح گرافیک “سرویس‌دهنده” به هر دلیلی استفاده کند. تمامی هزینه های تعیین شده توسط این افراد خارج از این قرار داد است.

۱۳- “مشتری” متعهد میگردد تمامی موارد ذکر شده در ویدیو آموزشی ارسال شده را رعایت کند.